جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ شهریور ۲۰, دوشنبه

تعطیلی‌ سفارت خانه‌های حکومت اسلامی


پس از گذشت افزون بر سه دهه از تصرف ایران، بیدادگری، ویرانی، غارت منابع ملی‌ و قتل عام نسل آگاهان این سرزمین، توسط جاهلان و جباّران اسلامی، اکنون شمارش معکوس آغاز شده و به آرامی نقاب‌ از چهره‌های ننگین رهبران، پایه گذاران و مجریان تبهکار، فرو می‌‌افتد، خائنین شناسایی میشوند و بسیاری متوجه اهداف ضّد انسانی‌ و اقتدارگر آنان میگردند. 

تخطی کامل و عدم اجرای منشور حقوق بشر سازمان ملل در نادیده گرفتن حقوق مردم ایران در طیف وسیع، فعالیت‌های تروریستی و گسترش تروریسم، همچنین برهم زدن نظام جهانی‌ از جمله اقدامات جنایتکارانه حاکمان اسلامی است که بر هیچ فرد بیدار و عاقلی، پوشیده نیست. در نتیجه باعث شده تا امروز، برکناری سردمداران رژیم خودکامه، حذف بی‌قید و شرط حکومت اشغالگران و جایگزینی یک نظام کامل و روشنگر بر پایهٔ خرد، از سوی ایرنیان دانا و آزادی جوی مطالبه گردد. 

در همین راستا خوشبختانه گرچه دیر، ولی‌ سرانجام دولت کانادا به فریادها پاسخ داد و زنگ خطر را به صدا درآورد. مقامات کانادایی، مهمترین مرکز جرم و جاسوسی رژیم اسلامی، در آمریکای شمالی را بستند و با پایان بخشیدن به روابط دیپلماتیک با آنان، نامشروع بودن حاکمیت فاسدان را اعلام کردند. 

از آنجایی‌ که سفارتخانه‌های حکومت در حقیقت شبکه‌های ترور، خرابکاری و جاسوسی هستند و برچیدن آن ها به شدت باعث تضعیف مزدوران خواهد گشت، بنابراین ما مردم آزادی خواه، ضمن قدردانی و سپاس از دولت کانادا در گام بعدی از تمامی‌ مقامات در مجامع بین‌المللی و دولت ها، به منظور حمایت از مبارزات حق جویانه ایرانیان و نیز بازگشت صلح و امنیت جهانی‌، خواستار تعطیل شدن تمامی‌ سفارتخانه ها، کنسولگری ها، کانون‌های اسلامی و بنیاد‌های خارج از مرز وابسته به رژیم دیکتاتوری ایران، هستیم. 


پاسداشت از میهن، بر عهده هر ایرانی‌ است 

کاسپین ماکان 
تورنتو- کانادا







هیچ نظری موجود نیست: